Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Μήνυμα ΥΠ.Βουλευτή Ν.Δ Ν.ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΤΣΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Αξιότιμες συμπολίτισσες, Αξιότιμοι συμπολίτες,
Είμαι  ο Απόστολος Τσένης και μετά την πρόσκληση του προέδρου της  Ν.Δ.  Αντώνη Σαμαρά, είμαι υποψήφιος Βουλευτής με το ψηφοδέλτιο  της στο νομό μας,  για τις εκλογές της 6η Μαΐου 2012.
Καταγόμενος από την Αβδέλλα, γεννήθηκα στη Λάρισα και μεγάλωσα στον Τύρναβο ακολουθώντας την μοίρα των εκπατριζόμενων Γρεβενιωτών.
     Κλήθηκα  να υπηρετήσω την πατρίδα μας ,
από τη θέση του Αξιωματικού Ιπτάμενου της ένδοξης Πολεμικής Αεροπορίας μας.
Σήμερα είμαι Αξιωματικός εν αποστρατεία και είμαι αφιερωμένος στην 5μελή οικογένεια μου, ενώ παράλληλα έχω  ταχθεί  να υπηρετώ τον δήμο Γρεβενών και το νομό μας εν γένει από τη θέση του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου , γιατί εσείς το επιλέξατε!
Τολμώ μετά λόγου γνώσεως και παρρησίας να ζητήσω την πολύτιμη ψήφο σας εκ νέου,  για να αποδείξω πως μπορώ να διεκδικήσω ακόμη περισσότερα για τον τόπο μας από τη θέση του βουλευτή.
Με τιμή
    Απόστολος Ι. Τσένης
Αξιωματικός Πολεμικής Αεροπορίας (ε.α)

*(Ο Απόστολος Τσένης είναι παντρεμένος με την Σοφία Πλιάτσικα και έχουν τέσσερα παιδιά επτά, πέντε τριών και δύο ετών, αντίστοιχα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας