Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ακομψος αποκλεισμός του Φώτη Σιούμπουρα στα Γρεβενά

Με μια αιχμηρή δήλωση, ο γνωστός δημοσιογράφος Φώτης Σιούμπουρας, εξηγεί στους ψηφοφόρους των Γρεβενών πώς έμεινε τελικώς εκτός του ψηφοδελτίου της ΝΔ, αν και του είχε δοθεί από καιρό το πράσινο φώς να ξεκινήσει την προεκλογική του εκστρατεία.Ο κ. Σιούμπουρας εδώ και μήνες, όργωνε κυριολεκτικά το νομό Γρεβενών, η υποψηφιότητά του  τύγχανε ευρείας ανταπόκρισης και πέραν της εκλογικής βάσης της ΝΔ, αλλά λίγο πριν το μεσημέρι της Τρίτης ενημερώθηκε ....αρμοδίως ο,τι δεν θα είναι τελικώς υποψήφιος επειδή είχαν ...διαφορετική άποψη οι τοπικοί.....γκρούεζες!Ιδού τι αναφέρει στη δήλωση του:

«Πριν από καιρό αποδέχθηκα την πρόταση του Προέδρου της Νέας ΔημοκρατίαςΑντώνη Σαμαρά, να στρατευτώ στην προσπάθεια του κόμματος να κερδίσει τιςεκλογές και ειδικότερα την έδρα στα Γρεβενά. Υπέβαλα αίτηση για υποψήφιοςΒουλευτής και έδωσα τον αγώνα για τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στην ιδιαιτέραμου πατρίδα.Μοναδική μου επιδίωξη ήταν να προσφέρω στον τόπο μου, στον τόπου πουγεννήθηκα και μεγάλωσα.Η υποψηφιότητά μου, όμως, αντιμετωπίστηκε με έντονο...παρασκήνιο απότοπικούς κομματικούς παράγοντες και «συμφέροντα», που εμφανώς προωθούσαν άλλες,«ημέτερες επιλογές».Το ήθος μου, ο χαρακτήρας μου, η επαγγελματική και πολιτική μου πορεία, δενμου επιτρέπου να συμπράξω ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα σε τέτοιες διεργασίες.Δεν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, αφού τα «συμφέροντα»αυτά τελικώς επιβάλλουν τις επιδιώξεις τους και αποδεικνύονται ισχυρότερα  της θέλησης των ψηφοφόρων.Παραμένω στις επάλξεις και ευχαριστώ όλους, όσοι στάθηκαν στο πλευρό μουόλο αυτό το διάστημα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας