Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Γνωρίστε τον δημόσιο υπάλληλο που θέλει να δουλέψει και δεν τον αφήνουν - Διαβάστε την επιστολή του

Μπορεί συνήθως να γίνεται αναφορά σε υπαλλήλους που παρανομούν και δεν πηγαίνουν στη δουλειά τους, όμως σε αυτή την περίπτωση τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά …
Γρεβενά — Με την επιστολή του, που δημοσιεύει το Star-fm.gr, o κ. Δημήτριος Κωνσταντής τονίζει ότι δεν έχει γραφείο και ηλεκτρονικό υπολογιστή για να δουλέψει. Όπως υπογραμμίζει το μόνο που θέλει είναι να κάνει τη δουλειά του και να εξυπηρετεί τους πολίτες.

Στην επιστολή του κυρίου Κωνσταντή διαβάζουμε: ''Κάνω γνωστό δια της παρούσης μου επιστολής στους συμπολίτες Γρεβενιώτες τα εξής: Από τις 20/12/2013 που έγινε η τοποθέτησή μου στην Διεύθυνση Μεταφορών με σκοπό να εκλείψει η απαράδεκτη κατάσταση ταλαιπωρίας, οργής και αγανάκτησης όπως όλοι σας την βιώνετε καθημερινά, και παρά τις προφορικές, γραπτές Αναφορές- Καταγγελίες μου προς τις αρμόδιες- υπεύθυνες αιρετές Αρχές, αρμόδια Υπουργεία, τοπικούς Φορείς μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα. Καμιά απάντηση, καμιά θέση από την μεριά των υπευθύνων.

Πλησιάζουν σχεδόν δύο μήνες από την τοποθέτησή, βρίσκομαι στην νέα μου υπηρεσία χωρίς καρέκλα, χωρίς γραφείο, χωρίς υπολογιστή on line,υποβιβασμένος μετά από 32 συναπτά χρόνια στο Δημόσιο, με μεγάλη εμπειρία επί όλων των Ηλεκτρομηχανικών θεμάτων. Αντ΄αυτού, αναβαθμίζονται σε καίρια πόστα, συνάδελφοι με ειδικότητες και γνώσεις ασύμβατες με τις πολύ δύσκολες ποικιλόμορφες- ποικιλότροπες απαιτήσεις που απαιτούνται στην Διεύθυνση Μεταφορών.

Βάση των ανωτέρω πρωτόγνωρων, πρωτάκουστων και απαράδεκτων, το μόνο που ζητώ είναι τη θέση που μου δίνει ο Νόμος και ένα γραφείο για να σας υπηρετώ όπως το δικαιούμαι, το δικαιούστε και το αξίζετε. Είναι δέσμευση και υποχρέωσή μου προκειμένου να εκλείψει το απαράδεκτο της κατάστασης''.
Πηγή: NewsIt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας