Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014

Εγνατία Οδός: Το 2015 ολοκληρώνονται όλα τα έργα σε 4 κάθετους άξονες

Είναι ο μεγαλύτερος σε μήκος οδικός άξονας της χώρας, ο μεγαλύτερος κλειστός αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρα τα Βαλκάνια, είναι ο οδικός άξονας με τις περισσότερες γέφυρες και σήραγγες στη χώρα κ.ο.
Τα ρεκόρ αυτού του δρόμου έχουν δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες για περισσότερες συνδέσεις προς Βορράν. Έτσι αυτή την εποχή η Εγνατία Οδός ΑΕ έχει σε κατασκευή πολύ μεγάλα οδικά έργα σε κάθετους άξονες που συνδέουν το βασικό άξονα με την Αλβανία, τα Σκόπια και την Βουλγαρία.


Στην Δυτική Μακεδονία αυτή την εποχή εκτελείται το έργο Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή. Ουσιαστικά με αυτό το έργο ολοκληρώνεται ο κάθετος άξονας Σιάτιστα-Καστοριά-Κρυσταλλοπηγή που φτάνει μέχρι τον μεθοριακό σταθμό, στα σύνορα με την Αλβανία.

Το έργο κατασκευάζεται από το 2012 και η ολοκλήρωση του αναμένεται μέσα στο 2015 ενώ το κόστος του ανέρχεται σε 158εκ.ευρώ.

Λίγο ανατολικότερα σε κατασκευή είναι το οδικό έργο Φλώρινα-Νίκη. Πρόκειται για το βόρειο άκρο του κάθετου άξονα Κοζάνη-Φλώρινα-Νίκη και προτελευταίο έργο για να ολοκληρωθεί όλος ο άξονας. Το έργο που έχει κόστος 65εκ.ευρώ αναμένεται να είναι έτοιμο σε ένα περίπου έτος.

Θα απομένει η κατασκευή του τμήματος Πτολεμαϊδα-Φλώρινα για να ολοκληρωθεί η πλήρη μετατροπή του άξονα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Το τμήμα Κοζάνη-Πτολεμαϊδα είναι ολοκληρωμένο εδώ και χρόνια.

Στην Κεντρική Μακεδονία έχουμε σε εξέλιξη δύο εργολαβίες που ολοκληρώνουν την μετατροπή του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Πρόκειται για μία εργολαβία-σκούπα στο νότιο τμήμα από το Στρυμονικό μέχρι τον Α/Κ Χριστού μήκους 22χλμ και μία εργολαβία στο βόρειο άκρο από το Σιδηρόκαστρο μέχρι το Πετρίτσι μήκους 9χλμ. Οι 2 εργολαβίες αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του φετινού έτους. Τα 2 έργα έχουν κόστος 147εκ.ευρώ και 37εκ.ευρώ αντίστοιχα.

Στην περιοχή της Θράκης έχουμε σε εξέλιξη 2 εργολαβίες στον κάθετο άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο στον Έβρο. Πρόκειται για τα έργα Αρδάνιο-Μάνδρα και Μάνδρα-Ψαθάδες. Τα έργα αυτά με την περαίωση τους ολοκληρώνουν την αναβάθμιση του δρόμου σε ταχείας κυκλοφορίας. Το κόστος των έργων είναι 25εκ.ευρω και 86εκ.ευρώ αντίστοιχα και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2015 ενώ ήδη κάποια μικρά τμήματα έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας

  • Τα ενυπόγραφα άρθρα και σχόλια εκφράζουν τις προσωπικές απόψεις των συντακτών τους, οι οποίοι φέρουν και την αποκλειστική ευθύνη.
  • Πάγια πολιτική μας να μη δημοσιεύουμε διαδικτυακές δημοσκοπήσεις οι οποίες και είναι εύκολο να πειραχτούν !!! από τον διαχειριστή τους
_ ΦΟΡΑ - ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΩΤΤΑΣ

Τα νέα του STAR FM 93,3

Τα νέα του greveniotis.gr

Αναζήτηση εργασίας

Δημοφιλείς αναρτήσεις