Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,
Οι εξελίξεις σε θέματα παιδείας από τη στιγμή που στην εκπαιδευτική διαδικασία εισχώρησε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ραγδαίες. Αποφασίσθηκαν πολλά πράγματα χωρίς να υπάρχει η φυσική παρουσία και επιστημονική τοποθέτηση της Ομοσπονδίας μας σε καίρια ζητήματα, τα οποία χρήζουν την προσοχή όλων μας και όλης της κοινωνίας.
Το ζήτημα που θα πρέπει να προσεχθεί, είναι η ρύθμιση της συγκεκριμένης τροπολογίας που αναφέρεται στον τρόπο του μαθήματος, μέσω της διαδικασίας της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο οποίος εγκυμονεί πολυάριθμους κινδύνους.
Εδώ πρέπει να διερωτηθούμε:
*Πώς θα προστατευθούν τα προσωπικά δεδομένα των ανήλικων μαθητών μας αλλά και των εκπαιδευτικών και πώς θα διασφαλιστεί η διδασκαλία από τον οποιονδήποτε κακόβουλο που μπορεί να την καταγράψει και να την ʺπροσφέρειʺ οπουδήποτε;
*Πώς θα διαφυλαχτούν μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη από ιδιαίτερη προσοχή και στήριξη και όλη αυτή η σχέση θα διαρρηγνύεται όταν θα αποθανατίζονται ως ένα ριάλιτι;
Στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μέσα από επικίνδυνους χειρισμούς τρίτων μπορούν να εκτεθούν όλοι όσοι εμπλέκονται σ’ αυτήν τη διαδικασία.
Καμία διδακτική μεθοδολογία και παιδαγωγική αρχή δεν υποστηρίζει τους παραπάνω τρόπους λειτουργίας όταν αυτοί δεν προστατεύουν την ιδιωτικότητα και τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών και των μαθητών τους.
Γνωρίζουμε πλέον όλοι μας για το τι ακριβώς συμβαίνει διαδικτυακά με την καθημερινή καταπάτηση των προσωπικών δεδομένων. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που έχουν καταγραφεί για αλλοίωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Όλα λοιπόν τα παραπάνω ερωτήματα, τα οποία είμαστε σίγουροι ότι από την πλευρά του νομοθέτη και του Υπουργείου Παιδείας δεν πρόκειται να απαντηθούν, μας οδηγούν στο να εκφράσουμε την πλήρη αντίθεση στο περιεχόμενο της ρύθμισης της τροπολογίας και στην ταυτόχρονη αναμετάδοση του μαθήματος που θα γίνεται στο φυσικό χώρο της σχολικής τάξης.
Μέσα σε ένα Ελληνικό σχολείο δεν πρέπει ποτέ να δοκιμάζονται η Δημοκρατία, τα ατομικά δικαιώματα και η παιδαγωγική ελευθερία.
ΤΟ Δ.Σ.
Οι εξελίξεις σε θέματα παιδείας από τη στιγμή που στην εκπαιδευτική διαδικασία εισχώρησε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ραγδαίες. Αποφασίσθηκαν πολλά πράγματα χωρίς να υπάρχει η φυσική παρουσία και επιστημονική τοποθέτηση της Ομοσπονδίας μας σε καίρια ζητήματα, τα οποία χρήζουν την προσοχή όλων μας και όλης της κοινωνίας.
Το ζήτημα που θα πρέπει να προσεχθεί, είναι η ρύθμιση της συγκεκριμένης τροπολογίας που αναφέρεται στον τρόπο του μαθήματος, μέσω της διαδικασίας της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο οποίος εγκυμονεί πολυάριθμους κινδύνους.
Εδώ πρέπει να διερωτηθούμε:
*Πώς θα προστατευθούν τα προσωπικά δεδομένα των ανήλικων μαθητών μας αλλά και των εκπαιδευτικών και πώς θα διασφαλιστεί η διδασκαλία από τον οποιονδήποτε κακόβουλο που μπορεί να την καταγράψει και να την ʺπροσφέρειʺ οπουδήποτε;
*Πώς θα διαφυλαχτούν μαθητές/τριες που έχουν ανάγκη από ιδιαίτερη προσοχή και στήριξη και όλη αυτή η σχέση θα διαρρηγνύεται όταν θα αποθανατίζονται ως ένα ριάλιτι;
Στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μέσα από επικίνδυνους χειρισμούς τρίτων μπορούν να εκτεθούν όλοι όσοι εμπλέκονται σ’ αυτήν τη διαδικασία.
Καμία διδακτική μεθοδολογία και παιδαγωγική αρχή δεν υποστηρίζει τους παραπάνω τρόπους λειτουργίας όταν αυτοί δεν προστατεύουν την ιδιωτικότητα και τα προσωπικά δεδομένα των εκπαιδευτικών και των μαθητών τους.
Γνωρίζουμε πλέον όλοι μας για το τι ακριβώς συμβαίνει διαδικτυακά με την καθημερινή καταπάτηση των προσωπικών δεδομένων. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που έχουν καταγραφεί για αλλοίωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Όλα λοιπόν τα παραπάνω ερωτήματα, τα οποία είμαστε σίγουροι ότι από την πλευρά του νομοθέτη και του Υπουργείου Παιδείας δεν πρόκειται να απαντηθούν, μας οδηγούν στο να εκφράσουμε την πλήρη αντίθεση στο περιεχόμενο της ρύθμισης της τροπολογίας και στην ταυτόχρονη αναμετάδοση του μαθήματος που θα γίνεται στο φυσικό χώρο της σχολικής τάξης.
Μέσα σε ένα Ελληνικό σχολείο δεν πρέπει ποτέ να δοκιμάζονται η Δημοκρατία, τα ατομικά δικαιώματα και η παιδαγωγική ελευθερία.
ΤΟ Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
αφήστε το σχόλιό σας