Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

Γιάννης Στούπας: Από τα βάθη της ψυχής μου, ένα μεγάλο και εγκάρδιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 


Η πρώτη στάση αυτού του υπέροχου ταξιδιού που ξεκίνησε τον περασμένο Γενάρη, όταν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης και η Κεντρική Επιτροπή του Κινήματος μου εμπιστεύθηκαν τη διεκδίκηση της μονοεδρικής των Γρεβενών, ολοκληρώθηκε την Κυριακή 25 Ιουνίου με τις δεύτερες Εθνικές Εκλογές.

Πρώτα απ’ όλους θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου. Τη σύζυγό μου Ματίνα, η οποία στήριξε και πίστεψε από την πρώτη στιγμή την προσπάθειά μου, τα παιδιά μου Έρρικα και Γιώργο, που μου έλειψαν και τους έλειψα κατά τη διάρκεια της 6μηνης αυτής προεκλογικής εκστρατείας.

Τους γονείς μου Ρίκα και Γιώργο οι οποίοι με βοήθησαν με όλες τους τις δυνάμεις. Τους συνεργάτες μου, οι οποίοι ήταν πάντοτε δίπλα μου δίχως να κοιτούν ποτέ το ρολόι τους. Τους συνυποψήφιους και συναγωνιστές Βασίλη Γκαλογιάννη και Κατερίνα Τσιάνα.

Και βεβαίως όλους εσάς, τις Γρεβενιώτισσες και τους Γρεβενιώτες που ευγενικά αποδεχθήκατε την πρόσκλησή μου. Που με ακούσατε. Που με πιστέψατε. Που αναπτύξαμε μία ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ!

Σας οφείλω, από τα βάθη της ψυχής μου, ένα μεγάλο και εγκάρδιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που αντισταθήκατε, εκτοξεύοντας το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ στον Νομό Γρεβενών από το 9,9% του 2019, στο 16,5% της περασμένης Κυριακής, μέσα σε ένα  ομολογουμένως, πολύ δύσκολο πολιτικό περιβάλλον.

Θέλω να συγχαρώ τον Γιάννη Γιάτσιο για την νίκη του, ευελπιστώντας να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει για το καλό του Νομού μας. 

Προσωπικός μου στόχος από εδώ και πέρα είναι η άσκηση μιας σοβαρής, υπεύθυνης, αξιόπιστης και εποικοδομητικής αντιπολίτευσης, βάζοντας πάντα μπροστά τα κρίσιμα και σοβαρά ζητήματα του τόπου μας. Βάζοντας πάντα μπροστά τα προβλήματα των συμπατριωτών μου, με αξιοπρέπεια και σεβασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

αφήστε το σχόλιό σας