Το χαράτσωμα του εργαζόμενου λαού δεν έχει τελειωμό. Ετσι, ενώ αναμένεται από μέρα σε μέρα η ανακοίνωση της λειτουργίας ενός ακόμη σταθμού διοδίων κατά μήκος της Εθνικής Οδού Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα (κοντά στην Καλαμάτα).
Οι οδηγοί θα κληθούν από τον άλλο μήνα να πληρώνουν αυξημένα χαράτσια κατά 20% στους πέντε σταθμούς που βρίσκονται κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, ενός έργου που κόστισε στον ελληνικό λαό πάνω από 6,5 δισ. ευρώ και βρίσκεται πλέον στη λίστα για πλήρη ιδιωτικοποίηση!
Το «πράσινο φως» για την αύξηση των τελών στα διόδια της Εγνατίας Οδού άναψε Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών που υπογράφηκε στις 31 Μάη, δηλαδή από την υπηρεσιακή, κατά τα άλλα, κυβέρνηση.
Η αύξηση θα είναι της τάξης του 20%, δηλαδή από 2 ευρώ το κόστος θα φτάσει στα 2,40 ευρώ και θα αρχίσει να ισχύει πιθανότατα από τις 17 Ιούλη. Σημειώνεται ότι η αύξηση πραγματοποιείται πριν καν κλείσει χρόνος από την έναρξη λειτουργίας διοδίων στην Εγνατία και είχε αρχικά προγραμματιστεί να γίνει τον Απρίλη, αλλά αναβλήθηκε, προφανώς για προεκλογικούς λόγους…
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την ίδια απόφαση, από την 1η Οκτώβρη θα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία ο νέος (έκτος) σταθμός διοδίων κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου στο ύψος της Μουσθένης στην Καβάλα (τμήμα Στρυμόνα – Χρυσούπολης), που είχε «παγώσει» προσωρινά εξαιτίας των αντιδράσεων των τοπικών φορέων και των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του λαού.
Σημειώνεται ότι το 2011 η Εγνατία εισέπραξε από τα διόδια 15,9 εκατομμύρια ευρώ, το σύνολο των οποίων κατέληξε απευθείας στις τράπεζες και όχι στα ταμεία της Εγνατίας, καθώς τα έσοδά της έχουν υποθηκευτεί για τη σύναψη δανείων!
Στο μεταξύ συνεχίζεται η διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 12 Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) που θα βρίσκονται κατά μήκος των 670 χιλιομέτρων της Εγνατίας. Προς το παρόν λειτουργεί ένας κοντά στη Βέροια, έχουν ανατεθεί άλλοι τρεις, αλλά δεν προχωρούν τα έργα επειδή η «Εγνατία Οδός ΑΕ» δεν έχει λεφτά για να κατασκευάσει τις υποδομές, ενώ το αποτέλεσμα των διαγωνισμών για την κατασκευή άλλων 8 ΣΕΑ βρίσκεται για έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
ΠΗΓΗ: Ριζοσπάστης
Οι οδηγοί θα κληθούν από τον άλλο μήνα να πληρώνουν αυξημένα χαράτσια κατά 20% στους πέντε σταθμούς που βρίσκονται κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, ενός έργου που κόστισε στον ελληνικό λαό πάνω από 6,5 δισ. ευρώ και βρίσκεται πλέον στη λίστα για πλήρη ιδιωτικοποίηση!
Το «πράσινο φως» για την αύξηση των τελών στα διόδια της Εγνατίας Οδού άναψε Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών που υπογράφηκε στις 31 Μάη, δηλαδή από την υπηρεσιακή, κατά τα άλλα, κυβέρνηση.
Η αύξηση θα είναι της τάξης του 20%, δηλαδή από 2 ευρώ το κόστος θα φτάσει στα 2,40 ευρώ και θα αρχίσει να ισχύει πιθανότατα από τις 17 Ιούλη. Σημειώνεται ότι η αύξηση πραγματοποιείται πριν καν κλείσει χρόνος από την έναρξη λειτουργίας διοδίων στην Εγνατία και είχε αρχικά προγραμματιστεί να γίνει τον Απρίλη, αλλά αναβλήθηκε, προφανώς για προεκλογικούς λόγους…
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την ίδια απόφαση, από την 1η Οκτώβρη θα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία ο νέος (έκτος) σταθμός διοδίων κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου στο ύψος της Μουσθένης στην Καβάλα (τμήμα Στρυμόνα – Χρυσούπολης), που είχε «παγώσει» προσωρινά εξαιτίας των αντιδράσεων των τοπικών φορέων και των αγωνιστικών κινητοποιήσεων του λαού.
Σημειώνεται ότι το 2011 η Εγνατία εισέπραξε από τα διόδια 15,9 εκατομμύρια ευρώ, το σύνολο των οποίων κατέληξε απευθείας στις τράπεζες και όχι στα ταμεία της Εγνατίας, καθώς τα έσοδά της έχουν υποθηκευτεί για τη σύναψη δανείων!
Στο μεταξύ συνεχίζεται η διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 12 Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) που θα βρίσκονται κατά μήκος των 670 χιλιομέτρων της Εγνατίας. Προς το παρόν λειτουργεί ένας κοντά στη Βέροια, έχουν ανατεθεί άλλοι τρεις, αλλά δεν προχωρούν τα έργα επειδή η «Εγνατία Οδός ΑΕ» δεν έχει λεφτά για να κατασκευάσει τις υποδομές, ενώ το αποτέλεσμα των διαγωνισμών για την κατασκευή άλλων 8 ΣΕΑ βρίσκεται για έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
ΠΗΓΗ: Ριζοσπάστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
αφήστε το σχόλιό σας